عذر مرا پذیرا باشید :(

خرید بک لینک
به حدی برایم عجیب بود که دلم میخواست همان موقع در حین رانندگی بغلش کنم و بگویم:«اوه خدای من! این آدمی که داره این حرفا رو با این همه ملایمت میزنه بابای منه؟» یعنی میخواهم بگویم وای به وقتی که پیش زمینه ای از طرف مقابلتان داشته باشید. آن وقت هر چه میخواهید بگویید اول آن پیش زمینه در ذهنتان تداعی میشود و بعد از گفتنش پشیمان میشوید چون فکر میکنید عاقبت خوبی نخواهد داشت.من حس میکنم ما مردم وقتی یک ب عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: رانندگی, نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 7:57

من از شما میپرسم که آیا عادت کردن به خش خش برگ ها زیر پاهایمان، گرمی آغوش عشق در اوج سرما، صبح بخیر پر انرژی مادر در یک روز بهاری، بوسه پر محبت پدر در گرم ترین غروب جمعه سال، خنده های خواهر، حمایت های برادر و دیوانه بازی های رفیق کار خوبیست؟چقدر عناصر زیبا و دلنشین در زندگی هایمان هست که بی حوصله و توجه از کنارشان عبور میکنیم؟چقدر به این همه قشنگی عادت کرده ایم؟چقدر کور شده ایم. نه؟در به در عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: زمستان,تابستان,نمیکنیم, نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 7:57

صفحه بندی